شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها برای حفظ رژیم صهیونیستی به هر اقدام ضد انسانی دست می زنند، گفت: بقای آمریکایی ها در حفظ جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه است.

حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکایی ها در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: پس از جنگ شش روزه اسرائیل که به شرق بیت المقدس دسترسی پیدا و آن را اشغال کرد، از همان زمان  قدس را بعنوان پایتخت خود اعلام کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که صهیونیست ها تاکنون بیش از صد و پنجاه شهرک یهودی نشین و صهیونیستی در مناطق اشغال شده احداث کردند، افزود: همچنین آنها با هدف تسلط بر فلسطین بیش ازهشصد هزار صهیونیست را آنجا اسکان داده اند.

وی با اشاره به این که ملت های جهان جنایت های آشکار رژیم غاصب صیونیستی را در دهه های اخیر از یاد نبرده اند، گفت: کشتار مردم بی گناه دیر یاسین، جنایت هولناک صبرا و شتیلا و همچنین صدها جنایت دیگر تنها گوشه ای از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقدام اخیر ترامپ درباره حق حاکمیت رژیم غاصب صهیونیستی در بیت المقدس موجی از مخالفت را در سراسر جهان علیه رییس جمهور آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، افزود: ترامپ در حالی دست به این اقدام جنون آمیز زد که شکست های متعددی را در منطقه طی سال های اخیر تجربه کرده است.

حجت الاسلام رسولی از قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان جهان یاد کرد و با بیان این که هر اقدام آمریکا و صهیونیست ها نمی تواند کوچکترین خدشه ای به جایگاه دینی قدس وارد کند، خاطرنشان کرد: تلاش آمریکایی ها برای یهودی سازی قدس بی فایده است، چون قدس همچنان متعلق به همه مسلمانان جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این اقدام آمریکا، روند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید، بیان داشت: ترامپ با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی زمینه  وحدت و همبستگی امت اسلامی را فراهم کرد.

وی با تأکید براین که مسلمانان جهان به هیچ عنوان در برابر این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهند آمد، گفت: آمریکایی ها باید منتظر یک انتفاضه عظیم باشند که به طور حتم این بار به نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی خواهد انجامید.

امام جمعه هچیرود در ادامه سخنان خود با بیان این که حیات آمریکا مدیون و مرهون رژیم صهیونیستی است، گفت: نمی توان سیاست، تفکر و دکترین آمریکا را از سیاست های صهیونیستی جدا کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا برای تأمین امنیت اسرائیل دست به هرکاری می زند که برای آنها یک امرحیاتی و بنیادی است، بیان داشت: آمریکا برای حفظ هویت خود این کار را می کند چرا که آمریکا تمامش صهیونیست است.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که امروز کاملاً مشخص شده که آمریکا پادوی اسرائیل است، گفت: آمریکا نوکر رژیم صهیونیستی است و در خدمت اسرائیل است و نقش آمریکا به عنوان بازیگر منطقه واقعاً کمرنگ شده است.

امام جمعه هچیرود با اشاره به شکست داعش در سوریه و عراق و سایر کشور های اسلامی گفت: این افتخار آفرینی جبهه مقاومت در منطقه نشان می دهد که آمریکا دیگر جایگاهی ندارد و آن قدرت قدیمی خود را از دست داده و هژمونی قدرت آنها در جهان شکسته شده است.

وی افزود: در سوریه، عراق، یمن، لبنان، دست خیانت و جنایت آمریکا ازآستین عربستان به وضوح نمایان شده و حمایت های بی دریغ و تمام قد عربستان را همه دیدند، این همان خطر بزرگی است که دنیای اسلام را تهدید می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به بیانات امام خمینی(ره)  و رهبر معظم انقلاب در رابطه با خباثت آمریکا، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچ کشور اسلامی نباید به آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس وفرانسه اعتماد کند.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که امروز تنها راه حل مشکلات و بحران های جامعه اسلامی وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی نباید برای رفع این مشکلات چشم به بیرون از ممالک اسلام بدوزند بلکه کلید حل همه مشکلات در داخل همین کشورها است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha