جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون، گردن کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه ۸۸، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه همدان نسبت به حماسه یوم الله ۹ دی  به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وذکّرهم بایام الله(سوره ابراهیم آیه5)


فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی درتاریخ کشور به شمار می رود وزنده نگهداشتن و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم نجات داده و پیش روندگی انقلاب و حفظ نظام  اسلامی در سایه درخت تنومند ولایت فقیه را تضمین نماید.

انعکاس فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران  فتنه هستند قرار گیرد.

ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون گردن کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.

حماسه 9 دیماه که عامل مرگ و دفن فتنه پس از انتخابات88 بود،نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت پذیری آنان بوده  وبا تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و نه بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت. 

 به فرموده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی: در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند. (بیانات۲۷ دی ۱۳۹۱ معظم له در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح).

علیرغم تلخی هایی که هنوز ذائقه ی مردم ولایتمدار آن را فراموش نکرده، در فتنه 88 ملت بزرگ ایران ملاحظه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام  بر آمده از  اسلام عزیز به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوان به اسلام و نظام اسلامی وارد می شود و لذا با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی  مراقبت و حمایت دائمی از نظام اسلامی و علی الخصوص اصل مترقی ولایت فقیه در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.

حوزه علمیه همدان ضمن بزرگداشت سالروز حماسه 9دی عموم مردم ولایتمدار و به طور خاص علما،اساتید وطلاب حوزه های علمیه را به یادآوری و تعظیم این روز بزرگ دعوت می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha