شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام علی(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت : وقتی نام شیعه اهل بیت(ع) را بر خود می‌گذاریم، باید بیشتر از دیگران از نظر فکر، سیاست، عدالت و اخلاق اهل بیتی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی و فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات با تقدیر از  اقدامات این ستاد، گفت: اقدامات ستاد بازسازس عتبات عالیات از جنس اخلاص است.

وی، فداکاری های اهل بیت(ع) به ویژه سید الشهدا(ع) را معجزه الهی دانست و افزود: دست هیچ جنایتکاری نمی‌تواند خدمات اهل بیت علیهم السلام  به اسلام را از تاریخ و یاد مردم محو کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به برخی از اقدامات که در راستای محو یاد امام حسین(ع) انجام می شود، گفت: در دوره‌ای زیارت حضرت سید الشهدا(ع) ممنوع و بارگاه ایشان تخریب شد، ولی ذره‌ای از ارادت مردم و مسلمانان به آن حضرت  کم نشد و روز به روز به جمعیت ارادتمندان به آستان آن حضرت افزوده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات باید زمینه‌ای را فراهم کند که اندیشه پاک اهل بیت(ع)، اخلاق، سیاست و عدالت آن بزرگواران در جامعه جهانی ترویج و تبلیغ شود.

وی افزود: وقتی نام شیعه اهل بیت(ع) را بر خود می‌گذاریم، باید بیشتر از دیگران از نظر فکر، سیاست، عدالت و اخلاق اهل بیتی عمل کنیم، در حالی که متأسفانه گاهی اوقات  این گونه در زندگی حرکت نمی‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha