پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این که آنچه در جبهه استکبار به عنوان مسیحیت مطرح است هیچ ربطی به تعلیمات حضرت عیسی(ع) ندارد، گفت: مسائل انسان دوستانه و حقوق بشری برای استکبار و تفکر لیبرال هیچ معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز چهارشنبه در دیدار فرمانده و پرسنل سپاه درمیان با بیان اینکه 40 سال است که سپاه در عمل در مقابل استکبار جهانی و دفاع از شرف انسانی ایستاده است، گفت: برای شناخت بیشتر مردم از آنچه در صحنه بین المللی حاصل شده، باید دیدگاه ها و زیرساخت های فکری دو مکتب الهی و استکبار را بدانند.

وی افزود: اگر موفق شویم دیدگاه انسان شناسی و مکتب انبیاء که مکتب الهی است و مکتب استکبار که نفسانی و شیطانی است را برای مردم آشکار کنیم مواضع مردم بیش از پیش محکم می شود.

 رسانه های استکبار عوام فریب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، رسانه های استکبار را عوام فریب خواند و گفت: خواص جامعه ما که به زیرساخت های اعتقادی آنان نگاه می‌کنند، کاملاً معتقد هستند که آن ها در کفر هم نفاق به خرج می دهند و فقط اسم ادیان الهی را یدک می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: آنچه در جبهه استکبار به عنوان مسیحیت مطرح است هیچ ربطی به تعلیمات حضرت عیسی(ع) ندارد.

وی با بیان اینکه مسائل انسان دوستانه و حقوق بشری برای استکبار و تفکر لیبرال هیچ معنایی ندارد، گفت: در این تفکر انسان را حیوان اقتصادی می دانند و برای آنان جان و مال و ناموس انسان ها معنی نمی دهد.

 استکبار جهانی آزادی را متعلق به خود می داند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تبیین کرد: استکبار در هر جامعه ای که از کلمه آزادی فقط الف آن را بگوید، سر او بلاهای فراوانی می‌آورند چون معتقد است همه این‌ها متعلق به خودشان است. با این نگرش به تعبیری برده داری فردی را حذف کردند و برده داری جمعی را در سطح جهان گسترش دادند.

 تفکر لیبرال سرمایه ای بدتر از سرطان

وی با تاکید بر اینکه تفکر لیبرال سرمایه ای بدتر از سرطان است، اظهار کرد: در مکتب الهی اگر به ناحق به کسی سیلی بزنید، باید دیه پرداخت کنید و یا اگر حرف ناهمواری بزنید باید عذرخواهی کنید، درواقع حقوق انسانی در مکتب الهی معنا می دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار برای هیچ کسی و هیچ چیزی ارزش قائل نیستند، گفت: جبهه مقدس الهی همچون سد پولادین در مقابل این خطر بزرگ جهان انسانیت و مغول های وحشی ایستاده است و به لطف خدا دشمن با همه ادعا و تسلیحاتش هر روز شکست می خورد و این برای جبهه حق مایه افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه امروز همه غرب از سردار قاسم سلیمانی وحشت می کنند، متذکر شد: ارزش کسانی که قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) در جبهه حق تلاش کنند بیشتر از ارزش افرادی است که بعد از ظهور هستند.

وی، کار اصلی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت به مردم دانست و گفت: آن گونه که باید همسویی در مقامات اجرایی کشور وجود ندارد، چرا که هر سال مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند، اما تاکنون این مهم محقق نشده و اگر همسویی در بین مسئولان بود، این مسائل و مشکلات کشور حل می شد.

 وجود رکود و بیکاری در جامعه

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رکود و بیکاری در جامعه وجود دارد و از این فضا عده ای سوء استفاده و برای بیگانه تبلیغات می کنند، اما اگر مسئولان کار خود را درست انجام دهند و مشکلات را حل کنند، تبلیغات بیگانه پیوند نمی خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha