شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پاسخگویی به شبهات دینی

حوزه/ حجت الاسلام سجاد نجفی گفت: امروز عصر ترویج بی دینی و دور شدن انسان از دین و معنویات است، لذا یک روحانی و طلبه وارسته و با سواد می تواند بشریت را از این گرداب که معلول پیشرفت های لجام گسیخته این زمانه است، نجات دهد.

حجت الاسلام سجاد نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز طلبه ای می تواند نقش یک راهنمای کامل دینی را برای جامعه بازی کند که بتواند با علوم روز دنیا آشنایی داشته باشد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه طلاب باید لحظه لحظه زندگی خود را به آموختن بگذرانند، گفت: همان گونه که از اسم طلبه پیداست، باید در تمام مراحل در حال اندوختن علوم مورد نیاز برای جامعه خود به ویژه جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام نجفی تاکید کرد: طلبه و روحانی که به علوم ناب اسلامی و نیز دانش روز مجهز باشد، بهتر می تواند پاسخگوی شبهاتی که در حال حاضر دشمنان به نسل جوان و نوجوان القاء می کنند، باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طلاب توانمند می توانند نقش تاثیرگذاری در حرکت جامعه به سوی مدینه فاضله و آرمان شهر داشته باشند، گفت: طلبه و روحانی که از هر لحاظ در علوم دینی و ... سرآمد است با ارشاد و راهنمایی های خود زمینه های جذب را فراهم می آورد و مخاطبان را از سردرگمی در می آورد.

این استاد حوزه در پایان گفت: امروز عصر ترویج بی دینی و دور شدن انسان از دین و معنویات است، لذا یک روحانی و طلبه وارسته و با سواد می تواند بشریت را از این گرداب که معلول پیشرفت های لجام گسیخته این زمانه است، نجات دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha