پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عادل

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: متاسفانه آشوبگران پرچم ایران را که نماد ملیت و غیرت هر ایرانی است به آتش کشاندند و به قرآن کریم جسارت و بی احترامی کردند که این اتفاقات چهره واقعی و خبیث فتنه گران را نشان داده و هدف آنها ضربه زدن به اصل نظام بوده است.

حجت الاسلام غلامرضا عادل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین با اشاره به این که دشمن از اعتراضات اقتصادی مردم سوء‌استفاده کرده و به دنبال ضربه زدن به کشور است، گفت: اگر دشمن فضا را برای ورود به کشور امن احساس کند، وارد شده و سبب ناآرامی در کشور می‌شود، لذا باید فضای کشور را برای دشمن ناامن و برای مردم امن سازیم.

وی ادامه داد:  امروز جناح‌بندی‌ها هیچ منفعتی نداشته و تنها باعث ایجاد اختلاف و نزاع لفظی در میان ملت و آب در آسیاب دشمن کوبیدن می‌شود، لذا باید همه با اتحاد و همدلی به کمک دولت مستقر آمده و برای دفاع از کشور و نظام دست در دست هم دهیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد:  آمریکا و  همپیمانانش تنها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و نگاه کردن به آن‌ها به عنوان دایه مهربان‌تر از مادر اشتباهی بزرگ است، لذا مردم باید آگاه بوده و صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند.

وی اظهار کرد: هرچند مطالبه‌گری از حقوق مردم است، ولی باید مطالبات خود را هوشیارانه به گوش مسئولین برسانند و اجازه سوء استفاده‌گری را به دشمن ندهند.

حجت الاسلام  عادل با اشاره به حوادث به وجود آمده در مدرسه علمیه و دفتر امام جمعه شهر تاکستان تصریح کرد: متاسفانه حادثه به وجود آمده در شهر تاکستان موجب رنجش مردم ولایتمدار و مومن شهر قزوین شد که امیدواریم مسئولان مربوط اقدام جدی و انقلابی در مقابل این اقرام انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه آشوبگران پرچم ایران را که نماد ملیت و غیرت هر ایرانی است به آتش کشاندند و به قرآن کریم جسارت و بی احترامی کردند که این اتفاقات چهره واقعی و خبیث فتنه گران را نشان داده و هدف آنها ضربه زدن به اصل نظام بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha