سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یادواره شهید «محمدعلی محمدی» در بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار از برگزاری یادواره شهید طلبه «محمدعلی محمدی» با سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، در بیجار خبر داد.

حجت الاسلام سیدموسوی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، این نظام الهی را بیمه کرده اند، لذا ما در قبال این بزرگواران وظایف بسیاری داریم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: این مدرسه سعی دارد در پاسداشت مقام شامخ شهدا، یادواره شهید «محمدعلی محمدی» را در شهرستان بیجار برگزار نماید.

وی تاکید کرد: بحث هماهنگی یادواره این شهید والامقام با مسئولان در استان قم مطرح شده است و حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور که اتفاقا همرزم این شهید گرانقدر بوده اند از برگزاری این یادواره حمایت کرده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه این یادآواره در آینده ای نزدیک برگزار می شود، گفت: براساس گفتگوهایی که با حجت الاسلام و المسلمین ملکی، ایشان به عنوان سخنران این یادواره در شهرستان بیجار حضور خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار در ادامه به برخی از مدارج علمی شهید محمدعلی محمدی اشاره کرد و گفت: شهید محمدی در اوایل انقلاب در رشته پزشکی قبول می شوند، ولی علاقه فراوان وی به فراگیری دروس دینی، ایشان را به حوزه علمیه کشاند.

این کارشناس حوزوی اظهار داشت: جایگاه شهید محمدعلی محمدی به حدی بالاست که بخشی از کتاب «وقتی مهتاب گم شد » اثر شهید علی خوش لفظ  که اتفاقا این کتاب پرمحتوا مورد توجه حضرت آقا نیز قرار گرفته است، درباره زندگی و نحوه شهادت شهید محمدعلی محمدی می باشد.

گفتنی است که زمان و مکان این یادواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha