پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای

حوزه/ اگر غرب پای مذاکره با ایران آمده چون دیدند ایران در مباحث هسته ای پیشرفته و به موفقیت رسیده است، با ایران مذاکره کردند تا موتورهسته ای ایران را پایین بکشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نبویان، در مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای که با موضوع دست آوردهای برباد رفته  برجام در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد گفت: در دیپلماسی دو مبنای اسلامی و غرب گرایی داریم و متاسفانه دراین چند سال در کشور، از سوی بعضی افراد مسئول، دیپلماسی غربی بر دینی غلبه پیدا کرده است و قرآن هم تاکید می کند همکاری، محبت و رهبری دشمن ممنوع است. 

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: قرآن در جای دیگر می فرماید با سران کفر همنشین نشوید، محبت نکنید، مراوده نکنید، عزتان را حفظ کنید؛ اما متأسفانه درشرایطی قرار داریم که هیچ کدام از این موارد ازجانب مسئولین رعایت نمی شود و قرآن می فرماید کسی که با دشمن است خودش هم مانند او و از آنها است.

وی گفت: براساس آیات قرآن، دشمن، دشمن است و هیچگاه دست از دشمنی با دین برنخواهند داشت؛ سادگی است اگر فکر کنیم دشمن از مواضع خود عقب نشینی کند. اینها برای چه پای مذاکره آمده اند، ضعف داشتنندف نه بلکه دیدند ایران در مباحث هسته ای پیش رفته به موفقیت رسیده است، با ایران مذاکره کردند تا موتورهسته ای ایران را پایین بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان اظهارداشت: معتقدم هیچ گاه دشمن از مواضع خود عقب نشینی نمی کند. دیپلماسی اسلامی ملاکات دارد ولی این چند سال این دیپلماسی را کنار گذاشته ایم به لبخند روی آوردیم و به تار عنکوبت اعتماد کردیم.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha