پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی نسب

حوزه/ کمیته دهه فجر با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  عباس رضوانی نسب با اشاره به تشکیل کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی در این موسسه علمی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که غرب با اندیشه سکولار لیبرالیسم و شرق با رویکرد کمونیستی در حال جدال با هم برای پایه ریزی یک تمدن جدید بودند. از این رو شناخت و معرفی ابعاد این انقلاب برای نسل جدید بسیار مهم است و جامعه الزهرا(س) در این می کوشد تا در این راستا گام های مثبتی بردارد، بر این اساس کمیته دهه فجر با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)با بیان اینکه امسال با توجه به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه(سلام الله علیها) این مراسم ها رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت،  افزود: در نخستین جلسه این کمیته مقرر شد برنامه های دهه فجر به صورت پیشنهادی مطرح و برای تصویب و تایید نهایی به مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) ارائه شود.

وی از فضاسازی متناسب با ایام فاطمیه(س)، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و برگزاری نشست تاثیر حضور زنان در عرصه های انقلاب به عنوان برخی از برنامه های پیشنهادی دهه فجر نام برد.

حجت الاسلام رضوانی نسب خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، حضور در بیت امام راحل در قم، دیدار با یکی از خانواده های شهدای انقلاب و برگزاری مراسم ایام فاطمیه از دیگر برنامه های مد نظر برای دهه فجر امسال است.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha