دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر شعبان نژاد

حوزه/ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و عامل مهم در رشد و توسعه پایدار جامعه در ابعاد علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، منشأ خدمات عظیمی است و تمام فعالیت ها در این مجموعه آموزشی سربلندی ایران اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر رضا شعبان نژاد ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین به فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر فعالیت و موفقیت های پژوهشی و تحقیقاتی اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا از رشد بسیار بالای برخودار بوده است .

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و عامل مهم در رشد و توسعه پایدار جامعه در ابعاد علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، منشأ خدمات عظیمی است و تمام فعالیت ها در این مجموعه آموزشی سربلندی ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: این مجموعه آموزشی گسترده تولید، توزیع و انتشار علم و از طرف دیگر توجه به فرهنگ اسلامی در دانشگاه که بر گرفته از تعالیم قرآن کریم، عترت و اندیشه های ناب حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار می دهد و برای تحقق رسالت اصلی با در نظر گرفتن ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، حرمت و کرامت افراد مخصوصآ قشر جوان را در جامعه اسلامی مورد توجه قرار می دهد.

دکتر شعبان نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه در اوائل انقلاب امکانات و فضا کم بود و علاقه‌مندان به تحصیل زیاد بودند؛ راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی توانست بخش زیادی از علاقه‌مندان به تحصیلات را جذب کند.

وی اظهار کرد: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی تمام ظرفیت و توان خود را برای توسعه متوازن و ایجاد آرامش در دانشگاه برای ادامه فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی به کار بسته است و ان شاءالله در سایه این تلاش و همچنین مجاهدت استادان و انگیزه و تلاش بالای دانشجویان در سال‌های آینده شاهد درخشش بیشتر استادان و دانشجویان این واحد در مسابقات علمی در سطح ملی و بین الملی خواهیم بود.

وی معلمان و استادان را از عناصر اصلی مراکز آموزشی و علمی برشمرد و خاطرنشان کرد: استادان و معلمان در واقع سرمایه‌های اصلی هستند که با عشق و علاقه برای تربیت نسل‌های آینده کشور و توسعه علمی کشور تلاش صادقانه و عاشقانه دارند.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی در این واحد آموزشی اشاره وبیان داشت:این دانشگاه توانسته یادواره شهدایی نظیر شهدای علم وفناوری، شهدای دانشجویی، شهدای مدافع حرم، بزرگداشت شهید تهرانی مقدم و تجلیل از خانواده شهدای هسته ای که با حضور خود این خانواده ها برگزار نماید که امیدواریم امسال نیز همایش بزرگ مرحوم آیت الله موسوی شالی و با کمک و همراهی حوزه علمیه قزوین به شایستگی برگزار نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha