پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضرت زینب(س) را سرمایه بی پایان بشریت و مظهر عالی ترین و جوانمردانه ترین صبر انسانی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ ولادت سرورانگیز سرمایه بی‌پایان بشریت، مظهر عالی‌ترین و جوانمردانه‌ترین صبر انسانی، زینت زنان عالم، حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار مبارک باد.

این پیام می افزاید؛ حضرت زینب سلام الله علیها، آیه فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است. این بانوی صبر و شکیبایی، شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در ادامه پیام خود آورده است؛ سفیر زنده‌نگه‌دارنده نهضت عاشورا، درس ایثار شهادت‌محور را در صبوری به اتمام و اکمال رساند و هدیه‌ بی‌نظیر شکیبایی زیبانگرایانه قیام الی‌الله را برای همه ابناء بشر به ارمغان آورد.

در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است؛ میلاد فرخنده و سراسر نور و امید زینب کبری سلام‌الله‌علیها، فخر بشریت و افتخار محبان و عاشقان اهلبیت علیهم‌السلام به ویژه بانوان، سمبل عفاف و حجاب، آذرخش خشم و متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی، بر عموم مسلمانان به‌خصوص ولی‌الله‌الاعظم عج‌الله تعالی فرجه الشریف، نایب آن حضرت و بانوان و در رأس آنان پرستاران دلسوز و رئوف، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم تا همه زنان مسلمان به ویژه بانوان عزیز ایرانی با درس‌آموزی از زندگی این نمونه خلقت، در جهت سعادت و نیکبختی گام بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha