پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین باطنی-جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: آیت الله عبودیت توصیه به اخلاص، خدمت به مردم، فقرا ضعفا و نیازمندان داشتند و علاوه بر تدریس دروس حوزه، استاد اخلاق بودند و آموزه های اخلاقی و انقلابی را توأمان با یکدیگر به طلاب می آموختند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در  گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با تسلیت ارتحال آیت الله عبودیت اظهار کرد: ایشان از اساتید با سابقه حوزه علمیه اصفهان بود و کمتر عالمی در اصفهان وجود دارد که از محضر ایشان کسب فیض نکرده باشد.

وی، تواضع و فروتنی را از ویژگی های برجسته آیت الله عبودیت برشمرد و عنوان کرد: مردمی بودن و حفظ زی طلبگی از صفات والای این عالم جلیل القدر بود. موقعیت اجتماعی ایشان نیز موقعیت ممتازی بود و از نظر انقلابی یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه اصفهان بود.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه امروز حوزه اصفهان در سوگ شخصیت فرزانه ای بسر می برد، بیان کرد: برای ایشان آرزوی غلو درجات و برای خانواده و شاگردانشان آرزوی صبر می‌کنیم.

وی در رابطه با یکی از توصیه های دائمی مرحوم آیت الله عبودیت، یادآور شد: توجه دادن افراد به خدای سبحان و اینکه خداوند متعال را در همه حال شاهد و ناظر خود بدانیم از توصیه های مکرر ایشان به شاگردانشان بود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی افزود: آیت الله عبودیت توصیه به اخلاص، خدمت به مردم، فقرا ضعفا و نیازمندان داشتند و علاوه بر تدریس دروس حوزه، استاد اخلاق حوزه بودند و آموزه های اخلاقی و انقلابی را توأمان با یکدیگر به طلاب می آموختند.

                                       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha