پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیلم فجر

حوزه/ دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر استان از برگزاری افتتاحیه این جشنواره در قم با حضور پرویز شیخ طادی ، کارگردان فیلم "امپراطور جهنم" خبر داد.

محمد کاظم رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در کشور برگزاری جشنواره فیلم فجر است ، گفت: امسال با هماهنگی های به عمل آمده ، جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران و سراسر کشور در قم نیز در دو سینمای ونوس و آیه برگزار می شود.

وی افزود: افتتاحیه این جشنواره در قم روز شنبه مصادف با چهاردهم بهمن ماه از ساعت 16 در سینما ونوس خواهد بود که در این مراسم پرویز شیخ طادی، کارگردان فیلم امپراطور جهنم به ایراد سخن پرداخته و سپس این فیلم برای علاقه مندان به نمایش درمی آید.

مسئول اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین گفت: امسال فیلم های جشنواره فجر در سراسر کشور در دو بسته شماره یک و دو سودای سیمرغ عرض و ارایه می شود که استان قم بسته درجه یک به آن داده شده است.

وی اضافه کرد: روزانه هر سینما دو سانس ویژه فیلم های جشنواره فیلم فجر دارد که مجموعاً 36 سانس این آثار برای مخاطبان سینما به نمایش در می آید، ضمن آن که سانس ساعت 10 صبح برای دانش آموزان به صورت رایگان خواهد بود.

رضوانی  گفت: هر شب جلسه نقد و بررسی فیلم ها در سینما ونوس با حضور علاقه مندان و منتقدان حرفه ای سینما برگزار می شود، ضمن آن که از سوی رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما نیز به این برنامه ها پوشش خوبی داده می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha