چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ ویژه برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر استان خوزستان، هم‌زمان با سراسر کشور در اهواز و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی با این موضوع در سطح استان خوزستان آغاز شد.

مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیز اسلامی ایران، به عنوان آغازگر برنامه‌های دهه فجر استان خوزستان، امروز رأس ساعت ۸ صبح در فرودگاه بین‌المللی کلان‌شهر اهواز برگزار و پس از آن رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدای اهواز انجام شد.

همچنین دیدار مسئولان اجرایی، اعضای ستاد دهه فجر و اقشار مختلف جامعه با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به عنوان دومین برنامه محوری دهه مبارک فجر در نخستین روز از این ایام الله در حسینیه بقیه الله اعظم اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دیدار فضلای حوزه علمیه خوزستان با خانواده معزز شهدا و ایثارگران دیگر برنامه محوری ایام الله دهه فجر این استان بود که پس از آن جشن‌های ویژه انقلاب اسلامی در سراسر استان آغاز شد.

 لازم به ذکر است، بنا به گفته حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۹۶ بیش از ۲۰ هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha