سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه طلاب و روحانیون استان تهران با حضور ۳۶ زوج جوان طلبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام صید آبادی، سرپرست معاون فرهنگی و امور خانواده مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، امروز در جلسه کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی وِیژه زوج‌های جوان طلبه تهرانی، با اشاره به رویکرد جدید مرکز خدمات مبنی بر ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به طلاب و خانواده‌های آنان، گفت: حضور در کارگاه‌های مشاوره قبل و بعد از ازدواج تأثیر بسزایی در تعالی بنیان خانواده مخصوصاً در سال‌های ابتدای زندگی مشترک دارد.

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات حوزه، گفت: از همه طلاب و روحانیون و خانواده آنان انتظار داریم حضور فعال در این برنامه‌ها داشته باشند.

در ادامه این کارگاه، استاد باوسی پیرامون مباحث رژیم غذایی دینی و توجه به تغذیه سالم و همچنین مزاج شناسی و عناصر چهارگانه خلقت، توصیه‌هایی را به حاضران در این کارگاه ارائه کرد.

گفتنی است، تشکیل کارگاه آموزشی مشترک برادران و خواهران با موضوع «شناخت زوایای روحی زن و مرد» و کارگاه اختصاصی برادران توسط استاد باوسی یکی دیگر از برنامه‌های این نشست بود.

همزمان با کارگاه برادران، کارگاه اختصاصی خواهران با محوریت مهارت‌های زندگی با سخنرانی خانم فرضی از کارشناسان روانشناسی استان برگزار شد.

شایان ذکر است، در پایان طلاب حاضر در این کارگاه آموزشی به صورت انفرادی به همراه همسرشان با خانم دکتر فرضی در زمانبندی های معین شده دیدار و سؤالات خود را با وی مطرح کردند. 313/42

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha