شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ بازدید حجت الاسلام والمسلمین بطحائی از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ خبرگزاری حوزه با زبان ها و قلم های گوناگون پیام حوزه را به دنیا می رساند و از این جهت جای تقدیر، تشکر و قدردانی از این خبرگزاری است که کار بسیار ارزنده و به جایی انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین بطحائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از این خبرگزاری انجام شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در حوزه جای آن بسیار خالی بود و رژیم گذشته به هیچ وجه اجازه نمی داد صدای حوزه از این فضا خارج شده و به گوش کسی برسد، رسانه بود که بحمدالله خبرگزاری حوزه آن را جبران کرده است.

وی ابراز داشت: خبرگزاری حوزه با زبان ها و قلم های گوناگون پیام حوزه را به دنیا می رساند و از این جهت جای تقدیر، تشکر و قدردانی از این خبرگزاری است که کار بسیار ارزنده و به جایی انجام می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: تلاش کنید حقائق را بیان کنید؛ یکی از چیزهایی که هیچ جامعه ای آن را نمی پسندد، دوگانه کاری است؛ باید حقائق را بدون غرض و شفاف بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بطحائی تصریح کرد: نقد خوب است؛ چراکه کم و کاستی به غیر از 14 معصوم(ع)، در زندگی همه وجود دارد؛ اما باید نقد منصفانه انجام داد؛ تلاش کنید کاستی هایی که در زندگی مردم وجود دارد را به صورت شفاف و منصفانه بیان کنید.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی هایی که بینی و بین الله در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، آزادی است؛ در زمان طاغوت در مراکز آموزشی و اجتماعات می نوشتند که دیوار موش دارد و موش هم گوش دارد؛ یعنی حتی در ذهن هم نباید فکر انتقادی داشت؛ چراکه این فکر به زبان می آید و برای تو مایه دردسر می شود؛ حال می بینیم کار به جایی رسیده که حریم شکنی هم می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha