جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم فجر استان قم

حوزه/ چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر استان قم همزمان با سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در تهران و سایر نقاط کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، عصرامروز 14 بهمن مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم فجر استان قم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، حجت الاسلام نواب رییس مدرسه اسلامی هنر، کوروش زارعی بازیگر فیلم امپراطور جهنم و جمعی از هنرمندان و مردم علاقمند به هنرهفتم در سالن  سینما آیه برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: استان قم در چهارمین سال همچون سایر استانهای  کشور در 2 سالن سینمایی به مدت ده شب میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر وعلاقمندان هنرهفتم است.

وی افزود: اینکه امروز در امنیت کامل و در کمال آرامش جشن های انقلاب را برگزار می کنیم و به راحتی در سالن های سینمایی فرهنگ والای هنری و سینمایی را به نظاره می نشینیم مدیون خون شهیدانی هستیم که با گذشت از خود نهال پر ثمره انقلاب را آبیاری کردند.

 حسینی کاشانی همچنین گفت: همراهی و حمایت مردم در همه عرصه ها می تواند موفقیت ایجاد کند و هر چیزی را به رشد و تعالی برساند و امیدواریم در سال آینده تعداد صندلی ها را برای استفاده مردم از هنر انقلاب  بیشتر و رشد صنعت سینما، حداقل به دو برابر افزایش بیابد.

8/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha