شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه راه ما باید ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) باشد گفت: مشکلات کشور نباید مانع رسیدن ما به اهداف عالی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره 68 شهید کارگر شهرستان بافق که به همت بنیاد شهید و امورایثارگران، سپاه الغدیر و ناحیه مقاومت بسیج و با حضور با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد فاطمیه برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه پیرامون شخصیت حضرت زهرا(س) و کرامات این بانوی بزرگ اسلام مطالبی را بیان کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر این که حضرت زهرا(س) اسوه همه خوبیها عالم بود گفت: این بانوی ستمدیده علی‌رغم سن کم چنان جایگاهی نزد رسول الله(ص) داشت که به «ام ابیها» ملقب شد.

جمیری در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهید صیاد شیرازی پرداخت و افزود: شهدا شفاعت کنندگان ما در روز محشر هستند اگر امروز توانسته‌ایم به توانمندی‌های بالا در عرصه‌های مختلف دست یابیم به برکت شهدا و رزمندگان است.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که راه ما باید ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) باشد، خاطر نشان کرد: نباید مشکلات کشور مانع از رسیدن ما به اهداف بزرگ شود و رمز رسیدن به پیروزی وحدت ملی است پس بدون شک با حمایت مردم می‌توانیم قله‌های موفقیت را صعود کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha