چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث خانواده های طلاب جامعه المصطفی با قرائت پیام آیت الله اعرافی و اهدای جوایز نفرات ممتاز، در حسینه قدس مجتمع امین قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام آیت الله اعرافی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی(ص) توسط آقای اسدی، مشاور قرآنی ریاست المصطفی(ص) قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده های طلاب موجی از شور و شوق و نشاط معنوی را در فوج نونهالان، نوجوانان و جوانان المصطفایی پدیدار نموده و رونق و حرارت فضای قرآنی خانواده های طلاب را دو چندان نموده است.

لازم است امید و هیجان حاصل شده از این رویداد جداب به خوبی مدیریت و هدایت شود و از این رهگذر جمع بیشتری از فرزندان و همسران طلاب از سفره نورانی قرآن کریم و احادیث شریف متنعم گردند.

مراکز و مدارس قرآنی و حدیثی نورالثقلین، در ذیل اهداف مقدس و متعالی المصطفی، باید با آموزش و تربیت قرآنی در قالب مهدها، معهدها و مدارس قرآنی و حدیثی، نسلی نو و نشیط از فراگیران زبده و ورزیده قرآنی را در گستره گیتی به المصطفی رهنمون و رهسپار نماید.

از یکایک مدیران و دست اندرکاران این حرکت موثر سپاسگذاری می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله

علیرضا اعرافی

اسفندماه 1396

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha