پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ تقاضای ما از مسئولان این است که به جرائم مجرمان هرچه زودتر، رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، ضمن تسلیت شهادت شهدای نیروی انتظامی و بسیج، نیروی انتظامی را به عنوان خدمتگزارانی صادق معرفی کردند و گفتند: این افراد هستند که بستر امنیت را در جامعه ایجاد کرده و آن را حفظ می نمایند.

ایشان ضمن تجلیل از شهدای گرانقدر بسیج و تسلیت به خانواده این شهدا، اظهار داشتند: تقاضای ما از مسئولان این است که به جرائم مجرمان هرچه زودتر، رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

این مرجع تقليد خاطرنشان ساختند: بنده در سال گذشته در بحث وقف به مناسبت موضوع «وقف بر ادیان» عرض کردم که صوفیه یک فرقه انحرافی است و هر 72 فرقه ای که مدعی هستند، از دشمنان اهل بیت(ع) می باشند؛ امام صادق(علیه السلام ) فرمود: اینان از دشمنان ما هستند و مقدس اردبیلی در حدیقه الشیعه و صاحب وسائل در رساله، به صورت جداگانه به انحرافات این فرق پرداخته اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: این گروه ها به چهره سازی و چهره آرایی مشغول بوده؛ کرامات و سخنان اهل بیت(ع) را سرقت کرده و به نام خود چاپ می کنند؛ عمده فعالیت این فرق، ریشه در دوران ائمه اطهار(ع) دارد که بنی اميه و بنی عباس این کارها را انجام می دادند تا اهل بیت(علیهم السلام) را تحت الشعاع قرار دهند که البته هیچگاه هم موفق نشدند.

معظم له در واکنش به سخن برخی از مسئولان که گفته بودند این گروه ها، عاقل و معتدل هستند، اظهار داشتند: این گروه ها، باطل و منحرف هستند و دروغ می گویند؛ اینان با انقلاب هم نبودند و در دوران دفاع مقدس هم حضور نداشته اند.

این مرجع تقلید با اشاره به خطر عرفان های کاذب، ابراز داشتند: عرفان حقیقی در کلام و بیان اهل بیت(علیهم السلام) است و راه سعادت بشر هم از تبعیت ائمه اطهار(ع) می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha