جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای کمیته کرسی های آزاد اندیشی حوزه های علمیه با آیت الله  العظمی نوری همدانی

حوزه/ لازم است فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) بدرستی اطلاع رسانی شود تا همه بدانند این کمیته چه فعالیت هایی کرده است به همین دلیل نقش رسانه برای اطلاع رسانی بسیار مهم است. بنابر این اگر فعالیتها اطلاع رسانی شود، مردم نیز آگاه تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بابیان اینکه برای از بین بردن و مخفی کردن جریان شهادت حضرت زهرا(س) تلاش های زیادی از سوی دشمن صورت گرفته تا مردم مسلمان از زوایای پنهان این حادثه بی اطلاع باشند، گفتند: اما هر چه دشمن تلاش کرد نور حقیقت بیشتر آشکار شد. 

این مرجع تقلید افزودند: همین مسئله برای جریان کربلا اتفاق افتاد، ولی هرچه قرن ها گذشته زوایای پنهان حادثه عاشورا بیشتر آشکار شوند و نفرت مردم از معاندین هم بیشتر و وحدت مسلمانان افزایش یافت.

معظم له با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام بعد از انبیاء نقش مرجعیت شیعه برای ترویج دین، مبانی معرفتی اهل بیت(ع)، مبارزه باظلم و ستم و برگزاری مجالس برای عزای سید الشهداء(ع) بسیار تاثیر گذار بوده، اظهار داشتند: برگزاری مجالس عزاداری برای اهل بیت(ع) آثار و برکات زیادی دارد که از جمله آن زنده و نگه داشتن نام و آثار اهل بیت(ع) و فرهنگ و سیره این بزرگوارن است.

 ایشان افزودند: برگزاری ایام فاطمیه در حقیقت باعث آشکار شدن زوایای پنهان ظلم های است که به تنها دخت نبی اسلام(س) شده است و قطعا با آشکار شدن این ظلم ها، بیزاری مردم هم از معاندین بیشتر می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه لازم است فعالیت های کمیته امداد به درستی اطلاع رسانی شود تا همه بدانند این کمیته چه فعالیت هایی کرده، افزودند: نقش رسانه برای اطلاع رسانی بسیار مهم است. بنابراین اگر فعالیت ها اطلاع رسانی شود، مردم نیز آگاه تر خواهند شد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha