جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی قرانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج معارف قرآنی، گفت: اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید نسبت به گسترش و ترویج آموزه‌های قرآن کریم تلاش بیشتر و مضاعف داشته باشند و با بیانی شیوا، مفاهیم قرآن را به نسل جوان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشست «سبک زندگی قرآنی» که با حضور جمعی از خانواده ها در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله(ص) برگزار شد با اشاره به این که تنها چیزی که می تواند دل را آرام کند، یاد خداست، گفت: امروز بشر تشنه معنویت است تا به آرامش برسد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج معارف قرآنی، افزود: اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید نسبت به گسترش و ترویج آموزه‌های قرآن کریم تلاش بیشتر و مضاعف داشته باشند و با بیانی شیوا، مفاهیم قرآن را به نسل جوان منتقل کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: قرآن کریم سرشار از مفاهیم و آموزه‌های توحیدی و خداشناسی است و هر انسانی که بخواهد مسیر کمال و رسیدن به تکامل را بپیماید، بدون شک هیچ منبعی بهتر و کامل تر از قرآن کریم نیست.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارند به دنیا القاء کند که اسلام دین عقلانیت نیست، لذا ما باید قرآن را به دست بگیریم و  اسلام را بشناسانیم و با معرفی درست فرهنگ اسلام ناب محمدی و معارف قرآنی، در مسیر ترویج نورانی و کمال مطلوب اسلام گام برداریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که اگر به قرآن عمل شود، همه دنیا زیبایی های آن را می‌بینند، گفت: امروز باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی در بین خانواده‌ها تبلیغ و ترویج شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسیدر پایان تصریح کرد: فعالیت‌ قرآنی افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و باید از این فرصت استفاده کرده و مفاهیم ناب قرآنی را شناخت و در جامعه نشر داد، چرا که امروز مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم حتی در دل‌های سیاه دشمنان نیز روشنایی ایجاد کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha