سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: نشاط و شادمانی در زندگی مشروط به انس، الفت و مهربانی با همنوعان و کمک به انسان‌ها نیازمند است و هیچ انسانی بدون کمک و یاری دیگران نمی‌تواند زندگی کند و همه به یاری یکدیگر در زندگی نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حج الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قزوین، گفت: امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند خیر جمعی است و خیرین سرمایه‌های معنوی شهرستان هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: کمک به هم نوعان نیازمند خود را نباید فراموش کرد، بلکه آنان را همانند دیگر اعضای خانواده خود دانست و اجرای این کارهای خیر هیچ وقت پیش خدای بزرگ فراموش نخواهد شد.

وی اظهار کرد: ما باید با حضور فرزندان خود در پایگاه‌های جشن نیکوکاری ضمن ترغیب آنها به کار خیر، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کنیم تا سایر افراد از این کارهای نیک وخداپسندانه انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسئولان این امر خواست تا کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار را در نخستین فرصت قبل از سال به دست نیازمندان واقعی تحویل دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: خیرات برای اموات یک بحث است و دستگیری از نیازمندان و فقرا بحث دیگر. هر چند در واقع خیر آن به خود ما بر می‌گردد و ثواب بیشتری برای خود ما دارد، اما همانطور که اموات چشم به راه خیرات ما هستند، نیازمندان و فقرا هم در این دنیا نیازمند یاری و حمایت اند.

وی در پایان تصریح کرد: نشاط و شادمانی در زندگی مشروط به انس، الفت و مهربانی با همنوعان و کمک به انسان‌ها نیازمند است و هیچ انسانی بدون کمک و یاری دیگران نمی‌تواند زندگی کند و همه به یاری یکدیگر در زندگی نیاز دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha