پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه قدرت در دست اندیشه و آرمانهای انسانهاست و دوران جنگ سخت با تجهیزات پایان یافته است،چرا که تقویت "حلقه های شجره طیبه صالحین" باعث تقویت ایمان و فکر جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین مدارس حوزه های علمیه قزوین، گفت: مربیان باید ضمن تشکیل جلسه به صورت مستمر با سر گروه های حلقه های صالحین، نسبت به برگزاری این حلقه ها اشراف داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: صالحین دنبال کننده اهداف بلند تربیتی انقلاب اسلامی است و در این راستا، مسئولین این حلقه ها باید برای اعضاء برنامه ریزی منظم  داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی بیان داشت: در سال جدید مربیان و حلقه ها برنامه ریزیهای بیشتری انجام دهند تا تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ بیش از گذشته به اجرا در آید، چراکه ایشان بر ایجاد مناسب و با کیفیت حلقه های صالحین تأکید دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان خود را در زمینه های سیاسی و اقتصادی به کار گرفته تا بتواند جلوی حرکت پیش رونده جمهوری اسلامی را بگیرد.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز باید فرهنگ اسلامی و انقلابی ملت ایران در یادها ترویج شود، زیرا دشمن این فرهنگ و هنر ارزشی را هدف قرار داده و از مسئولان و مدیران کشور انتظار می رود با تمام وجود پاسدار فرهنگ و هنر ارزشی و انقلابی باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هدف حلقه های صالحین این است که انسان های صالحی تربیت شوند و این نام زیبا بیانگر غایت کار این حلقه هاست.

وی اظهار کرد: امروزه قدرت در دست اندیشه و آرمانهای انسانهاست و دوران جنگ سخت با تجهیزات پایان یافته، چرا که تقویت حلقه های شجره طیبه باعث تقویت ایمان و فکر جامعه می شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ارتباط بین سه موضوع مهم مسجد، محله و مدرسه از طریق حلقه صالحین بسیار مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز توطئه های دشمنان به صورت جنگ نرم بوده و حلقه های صالحین به عنوان دژی محکم در برابر انواع توطئه های شوم دشمنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha