جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر این که مردم در صحنه های مختلف ولایت مداری را به اثبات رسانده اند، گفت: درایت، موقعیت شناسی و تدابیر حکیمانه امام خامنه ای، تاکنون دشمن را در اجرایی کردن نقشه هایش ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمنان جدایی عامه مردم و جامعه از روحانیت است و اتفاقا برای اجرای این برنامه هزینه های زیادی را تاکنون متقبل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: هدف از این همه هزینه دشمن برای جدایی مردم از روحانیت این است که زمینه های اختلاف و تفرقه در کشور را مهیا سازد و در این سال ها دیده ایم که هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم، در عملیاتی کردن این برنامه از هیچ عنصری فروگذار نبوده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه مردم نباید فریب هر خبری را بخورند، گفت: امروز دشمن با در دست داشتن وسایل ارتباط جمعی همانند ماهواره و دنیای مجازی به راحتی اخبار کذب را به جوامع اسلامی به ویژه کشور ما تزریق می کند، لذا ملت به ویژه نسل جوان این انقلاب باید با داشتن بصیرت دینی و ملی فریب این ترفندهای زیرکانه را نخورند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: چرا دشمنان گیرنده های ماهواره ای را به قیمت بسیار ارزان در اختیار کشورهای مسلمان همانند ایران قرار می دهند؟!، دلیل آن این است که آنان چون به خوبی دانسته اند که در جنگ نظامی حریف این ملت نخواهند شد، می خواهند با ورود به منازل مردم و مسموم کردن افکار جوانان، به نیات شیطانی خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از هر روزنه ای برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند، تاکید کرد: نزدیک به 4 دهه از عمر پربرکت این نظام الهی می گذرد، اگر بخواهیم تعداد فتنه ها و دسیسه های دشمنان را بشماریم بی شک در این مقال نخواهد گنجید، ولی به حمد خداوند متعال این ملت همیشه هوشیار بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه کسانی که در این کشور و مملکت زندگی می کنند به خوبی می دانند که تا زمانی حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستیم، هیچ ترفند و توطئه ای از جانب دشمن کارساز نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه ولایت فقیه در کشور همانند ریسمانی محکم ارکان نظام را به هم متصل کرده است و منبع وحدت کلمه در نظام محسوب می شوند، افزود: حضور مقام معظم رهبری و درایت و موقعیت شناسی ایشان تاکنون دشمن را در اجرایی کردن نقشه هایش ناکام گذاشته، لذا وجود امام خامنه ای برای این مملکت نعمتی الهی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: خوشبختانه ملت ایران به خوبی به این موضوع واقف هستند و در مواقع حساس حمایت و ولایتمداری خوب را به اثبات رسانده اند و نمونه اخیر آن قیام تاریخی ملت ایران علیه اغتشاشگران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha