جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 442336
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
فراخوان

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) از آغاز ثبت نام سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ریحانه حقانی عنوان کرد: سومین دوره طرح «تربیت پژوهشگر» به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اجرا می شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر در این مؤسسه علمی حوزوی، ارتقابخشی سطح علمی پژوهشی طلاب و اساتید در راستای ظرفیت سازی، پرورش استعدادهای پژوهشی محققان و رشد و بالندگی آنان در عرصه پژوهشگری است.

حقانی تصریح کرد: این دوره در هشت گروه «تفسیر و علوم قرآن»، «فلسفه و کلام»، «مطالعات زن و خانواده»، «تاریخ اسلام»، «فقه و اصول»، «اخلاق و تربیت»، «ادبيات عرب » و «تبليغ با گرايش حج» در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره، اساتید و طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیلان سطح ۳ و ۴ و همچنین طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل سطح ۲ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در صورت داشتن ویژگی خاص و تأیید کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام الله علیها) بیان داشت: علاقه مندان می توانند از ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه با مراجعه به سایت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و دریافت دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

جهت دریافت فرم ثبت نام تربیت پژوهشگر این پیوند را فعال کنید(فایل ورد).
 
جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش سومین دوره تربیت پژوهشگر این پیوند را فعال کنید.
 
 
۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha