جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمد اقبال رضوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین به همراه حجت الاسلام اقتدارحسین نقوی و دیگر مسؤلان این حزب از شهر بهکر بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین به همراه حجت الاسلام اقتدار حسین نقوی و دیگر مسؤلان این حزب از شهر بهکر بازدید کرد.

 در این سفر ندیم عباس کاظمی، ثقلین نقوی، ارشاد حسین بنگش نیز همراه وی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی در سفر خود، با اعضای کابینه  مجلس وحدت مسلمین شاخه منطقه بهکر در مورد امور انتخابات آتی کشور گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی در این جلسه، گفت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان در انتخابات عمومی 2018 در جنوب پنجاب شرکت پر رنگی خواهد داشت، زیرا محرومیت منطقه جنوب پنجاب نتیجه غفلت و بی توجهی نمایندگان این منطقه است ،در شهرهای دیره اسماعیل خان و بهکر سازمان‌های اطلاعاتی در ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و ناپدید کردن آنان مشغول هستند.

وی خواستار آزادی جوانان مفقود شده شیعیان شد و گفت: حکومت جوانان ناپدید شده ی ما را فورا رها کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی تاکید کرد مجلس وحدت مسلمین یک الگو وحدت در بین مردم این کشور تبدیل شده و امروز گروه های تروریستی ما را مانعی بر سر راه خود می دانند.

حجت الاسلام اقتدار نقوی نیز اظهار داشت: دشمن با پرونده سازی و تبلیغات غلط می خواهد ما را از سر راه کنار بزند. ما دورد می فرستیم بر جوانانی که زندان رفتند و با پرونده سازیهای دروغین روبرو شدند، اما باز هم در میدان مبارزه ثابت قدم ماندیم و در انتخابات آینده نیز پاسخی کوبنده به دشمن خواهیم داد.

 در این دیدار سفیر حسین شهانی از مسؤلین مجلس وحدت مسلمین پاکستان منطقه بهکر، احسان الله بلوچ نماینده مجلس ملّی، ظهیر نقوی و دیگران نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha