جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، از صبح امروز به صورت رسمی در مدرسه علمیه فیضیه قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، از ساعت 8:30 صبح امروز به صورت رسمی در مدرسه علمیه فیضیه قم آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انتخابات در دو روز با شرکت طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه فیضیه و شهرک مهدیه و پردیسان قم برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان  ادامه داد: در روز نخست طلاب برای شرکت در انتخابات می توانند به مدرسه علمیه فیضیه قم مراجعه کنند؛ اما در روز دوشنبه 21 اسفند ماه، انتخابات وارد روز دوم می شود که در دو مکان مختلف صندوق های رای گیری برای طلاب تدارک دیده شده است.

 وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان با شرکت در این انتخابات نمایندگان خود را برای چهار سال انتخاب می کنند، اظهار داشت: طلاب واجد شرایط که بیش از 50 هزار نفر پیش بینی شده اند، می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی و کدملی تا اذان مغرب و عشاء برای اخذ رأی به مدرسه علمیه فیضیه قم مراجعه کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، خاطر نشان کرد: انتخابات هم اینک تا اذان مغرب در مدرسه علمیه فیضیه قم ادامه خواهد داشت و در صورت استقبال طلاب امکان تمدید ساعت برگزاری انتخابات وجود دارد.

 وی همچنین از شمارش آرای انتخابات به صورت دستی خبر داد و گفت: همزمان با پان یافتن رای گیری در روزهای20 و 21 اسفندماه، شمارش آرا از 22 اسفند ماه با حضور ناظران انتخابات در جامعه مدرسین انجام خواهد گرفت.

 رئیس ستاد برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب، یاد آور شد: در صورت پایان یافتن شمارش آرا، نتایج انتخابات تا پایان اسفند ماه 96 و قبل از تعطیلات نوروزی به صورت رسمی اعلام می شود.

گفتنی است: صندوق های سیار هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم،  فردا دوشنبه 21 اسفندماه( زمان نمازمغرب) در مسجد فاطمه زهرا(س) پردیسان و مسجد امام علی(ع) شهرک مهدیه مستقر خواهد شد تا طلاب بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

 هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در 148 حوزه انتخابیه برگزار می شود که بیش از 600 نفر برای نامزدی این دوره نام نویسی کرده بودند و 525نفر در این انتخابات تأیید صلاحیت شدند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha