جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: شهدا خود را به رتبه کمال رساندند و وقتی به این درجه رسیدند، چیزی جز خدا ندیدند، چون چیزی جز خیر دنیا و آخرت نخواستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه محسنیه، گفت: برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی فرصت‌ها و چالش‌های آن باعث بصیرت‌افزایی و افشاگری‌های نیرنگ‌های دشمنان می‌شود.

وی افزود:  انقلاب اسلامی یک برکت و موهبت الهی بود که به برکت مجاهدت‌های امام راحل و مردم شریف به این کشور و این مردم هدیه و موجب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران  شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروز امن‌ترین کشور در خاورمیانه و دنیا کشور ما است و با وجود توطئه‌هایی که وجود دارد این انقلاب در اوج اقتدار است.

حجت الاسلام صفی خانی در ادامه با اشاره به اینکه عزت دنیا و عزت آخرت در حقیقت همنشینی با اولیای خدا است، تصریح کرد: درب بهشت تنها به‌روی دوستان خاص خدا باز می‌شود و در دعاهای مختلف از خداوند عنایت کردن خیر دنیا و آخرت را می‌خواهیم.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: شهدا خود را به رتبه کمال رساندند و وقتی به این درجه رسیدند، چیزی جز خدا ندیدند، چون چیزی جز خیر دنیا و آخرت نخواستند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: قدرت ملی ایران، تولید علم، اقتصاد پیشرفته، میزان تولید ثروت ملی و دسترسی به استراتژی برتر نظامی از عناصرسازنده قدرت ملی کشور  محسوب شده و تلاش استکبار از بین بردن این سرمایه ارزشمند است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha