سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد حسینی

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است، گفت: ماهواره و فضای مجازی دو ابزار اصلی دشمن برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محمد حسینی، عصر امروز در جمع والدین طلاب مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک و اساتید این مدرسه، گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را از طریق تربیت صحیح، با احکام اسلامی و مسائل دینی آشنا کرده و نقشه شوم دشمن برای به ابتذال کشیدن جامعه اسلامی را خنثی کنند.

وی با بیان این که حرکت در مسیر دین با رعایت حدود و احکام الهی امکان پذیر است و باید در طول زندگی فردی و اجتماعی خطوط قرمز جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد، افزود: دشمن از طریق جنگ نرم با سلاح شبکه های مجازی و شبکه های ماهواره ای در پی ایجاد شبهه در دین و انحراف نسل جوان از ارزش های اسلامی است.

این کارشناس مسائل خانواده با اشاره به این که دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ایی در پی اجرایی نمودن اهداف شوم و پلید خود برای شکستن حریم خانواده ها هستند تا با این شیوه مانع اعتلای  کشور گردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی برای تخریب جایگاه خانواده تلاش هایی صورت گرفت، در حال حاضر آنان به اشتباه خود پی برده اند و تلاش می کنند تا بنیان خانواده های خود را محکم سازند، زیرا هر جنایتی از انسان بی هویت سر می زند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است؛ ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که باید احساس مسئولیت کرد و به خانواده ها بیشتر توجه نماییم، چرا که دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف، به دنبال تخریب بنیان خانواده ها هستند، تصریح کرد: عامل حفظ حجاب، غیرت مرد و حیای زن است و اگر حجاب و پوشش در جامعه‌ای کمرنگ شود، باید گفت که جامعه در حال انحراف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha