پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نصرالله شاه آبادی

حوزه/ در پی ارتحال آیت الله شاه آبادی، استاد علی اکبر رشاد، رییس شورای حوزه علمیه استان تهران، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج آقانصرالله شاه آبادی، پیام تسلیتی از سوی استاد علی اکبر رشاد صادر شد.

متن پیام استاد رشاد به شرح زیر است:

إنا لله وإنا الیه راجعون

رحلت استادزاده حضرت امام (قدّه)، فرزند عارف واصل آیت الله العظمی حاج شیخ محمدعلی شاه آبادی(طاب ثراه) جناب آیت الله حاج آقا نصر الله شاه آبادی(ره)مایه‌ی تالم شد. آن بزرگوار که محضر درس دو فقیه برجسته‌ی معاصر مرحومان آیت الله خویی و آیت الله عبدالهادی شیرازی قدس سرهما را در نجف درک کرده بود، در عداد مدرسان عالی حوزه های علمیه تهران و قم به شمار می‌آمد.

ایشان علاوه بر آن که از علمای برجسته و نامدار عاصمه قلمداد می‌شد، از پیش‌قدمان در خدمات اجتماعی بود محضرش مامن مستمندان محسوب می‌شد.

این کمترین، این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه، مسئولان و مدرسان مدارس علمیه ی استان، و نیز مسئولان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه، به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید (دام ظلهم)، شاگردان و فرزندان سوگمند آن شخصیت خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء الهی مسئلت می‌دارم.

علی اکبر رشاد

رییس شورای حوزه های علمیه ی استان تهران/ 21 اسفندماه ۹۶

۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha