پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: ادارات کار جهادی می ‌طلبند تا بتوان به مشکلات مردم رسیدگی کرد ، مردم از لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌ هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه در دیدار با دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت مرور خاطرات دوران دفاع مقدس، گفت: این روحیه نباید از ما و رزمندگان دوران دفاع مقدس گرفته شود، ما در حال حاضر جوانان خوبی داریم و به قول مقام معظم رهبری که فرمودند:"جوانان امروز اگر انقلابی ‌تر از نسل اول انقلاب نباشند کمتر از آن‌ها نیستند" علاقه ‌مند، فداکار، شجاع، پیگیر و مطالبه گر هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: جو آرامی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد، اما در ادارات کار جهادی می ‌طلبد تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند، مردم از لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی دارند.

وی افزود: وضعیت کارخانه‌ ها خوب نیست و برخی از کارخانه‌ ها در آستانه عید نوروز با مشکل پرداخت حقوق کارگران مواجه هستند و برخی از کارخانه ‌ها مشکل پرداخت عیدی کارکنان را دارند، اگرچه این کارگران و کارکنان، انسان‌های مقاوم و صبوری هستند، اما باید مسئولین ذ‌یربط تلاش کنند تا این کارگران به حق و حقوقشان برسند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در واگذاری برخی کارخانه‌ ها به بخش خصوصی "اهلیت" مورد توجه نگرفته‌، تصریح کرد: بعضی از این کارخانه‌ ها در راستای اجرای اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار شده، اما متأسفانه به اهلش واگذار نشده است.

وی ابراز داشت: در یکی از همین کارخانه‌ ها، کارگرانی بودند که حدود 6 ماه حقوق نگرفته بودند که خوشبختانه با پیگیری‌ هایی که انجام شد این مساله حل شد،تلاش مضاعف و روحیه جهادی در کارخانه‌ها و ادارات نیاز است که بتوان به نیازهای کارگران و کارکنان رسیدگی کرد، مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد همان مشکلاتی است که در سطح کشور وجود دارد و تنها مربوط به استان ما نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha