پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فوق دکترا در مؤسسه صلح فرانکفورت

حوزه/ مؤسسه تحقیقاتی صلح در شهر فرانکفورت به یک پژوهشگر برای دوره فوق دکترا بورسیه‌ای در قالب شغل ارائه می‌کند. مؤسسه تحقیقاتی صلح فرانکفورت یک مؤسسه حقوق عمومی و عضو انجمن لایب‌نیتس است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از سایت موسسه صلح فرانکفورت، در حال حاضر این مؤسسه که با بیش از 80 کارمند، بزرگترین مؤسسه پژوهشی صلح و جنگ در آلمان به شمار می‌رود، قصد دارد برای گسترش کار در بخش مطبوعات و روابط عمومی به مدت 24 ماه یک پژوهشگر استخدام کند.

اداره مطبوعات و روابط عمومی و صندوق جمع‌آوری اطلاعات، کارهای تحقیقاتی موسسه صلح را به رسانه‌ها، عموم مردم و جامعه علمی گزارش می‌دهد. حوزه کار در این بخش شامل کار رسانه‌های کلاسیک، علوم ارتباطات، مدیریت وب‌سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، سردبیری نشریات، خبرنامه‌های داخلی و همچنین کار روابط عمومی و رسانه‌های چاپی و آنلاین است. مسئولیت محققان این بخش شامل سازماندهی رویدادهای عمومی و ایجاد ارتباط برای مصاحبه‌ها و همچنین حفاظت از ارتباطات خارجی و جذب سرمایه است. محقق پذیرفته شده برای کار تمام وقت به مدت دو سال، برابر قوانین کار ایالت هسن حقوق دریافت می‌کند.

داشتن مدرک دکترا را در یکی از رشته‌های علوم سیاسی، علوم انسانی و یا دیگر رشته‌های مرتبط، آشنایی با روش‌شناسی کیفی و کمی علوم اجتماعی، تجربه و تمایل به انجام تحقیقات میدانی، همچنین مهارت‌های ارتباطی، دانش خوب انگلیسی در نوشتار و گفتار و آشنایی با برنامه آفیس از پیش‌شرط‌های لازم برای پذیرفته شدن در این برنامه تحقیقاتی است.

مؤسسه تحقیقاتی صلح فرانکفورت برنده جایزه Total E-Quality و متعهد به حفظ تعادل کار و زندگی است. شغل پیشنهادی این موسسه یک کار تمام وقت است، هرچند اشتغال پاره وقت نیز امکان‌پذیر است. در صورتی که متقاضیان صلاحیت علمی برابری داشته باشند، اولویت با فردی است که معلولیت شدید دارد.

علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت تحقیقاتی باید مدارک خود را که شامل توضیحی از پروژه(حداکثر در سه صفحه) و همچنین یک نمونه از کارشان است، به صورت فایل پی‌دی اف حداکثر تا 31 مارچ 2018، به این موسسه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha