جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسلام ستیزی در آلمان

حوزه/ به تازگی کتابی با عنوان دشمنی با اسلام و نژادپرستی سازمانی تالیف ابرهارد شولتز نویسنده آلمانی در ۲۲۰ صفحه و به زبان آلمانی در این کشور منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به تازگی کتابی با عنوان دشمنی با اسلام و نژادپرستی سازمانی تالیف ابرهارد شولتز نویسنده آلمانی در 220 صفحه و به زبان آلمانی در این کشور منتشر شد.

ابرهارد شولتز نویسنده این کتاب، وکیل حقوق بشر است و تجربیات زیادی از سرکوب و از بین رفتن سیستماتیک حقوق دموکراتیک مسلمانان پس از حملات 11 سپتامبر و به بهانه مبارزه با تروریسم در نیوبورک دارد. به گفته او، از آن زمان نوع خاصی از نژادپرستی در جوامع بیشتر شده است .

مستندات او از یک دهه کار به عنوان وکیل حقوق بشر مشخص می‌کند که این "نژادپرستی سازمانی" نقش مهمی در شکل گیری شورش های ضد مسلمانان دارد که در طبقات مختلف سیاسی، در میان جامعه، نخبگان و راستگرایان گسترش یافته است.

وی می گوید پرتاب مواد آتشزا، تهدید به مرگ و اعمال خشونت آمیز تنها نشانه هایی از پیشرفت های خطرناک در دموکراسی ما است که جلوگیری از آنها در سطح قانونی دشوار است، اما نباید نا امید شد. فقط آموزش بهتر، نزدیک شدن به استانداردهای قانونی بین المللی، افزایش تعامل و شبکه سازی میان نیروهای مخالف نژادپرستی می‌تواند مانع از انفجار نژادپرستی و خشونت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha