پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: کسانی که در یمن علیه کودکان، زنان و پیرمردان مرتکب جنایت ها شدند و آن را در دریای خون غرق کرده و ملت فقیر آن را در محاصره قرار داده اند، هیتلر عصر حاضر هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله کسانی که در یمن علیه کودکان، زنان و پیرمردان مرتکب جنایت ها شدند و آن را در دریای خون غرق کرده و ملت فقیر آن را در محاصره قرار داده اند، هیتلر عصر حاضر و عرب هستند؛ چراکه آنها باعث گسترش تنفر و کینه توزی شده و اموال فراوانی را برای تحریک ملت ها علیه یکدیگر هزینه می کند.

وی افزود: ایران کشوری است که از عراق و سوریه در مقابله با خطر گسترش داعش حمایت کرد و اگر جان فشانی ها و کمک های ایران نبود، داعش بر کشورهای حاشیه خلیج فارس مسلط شده بود و حتی به خود اروپا رسیده بود.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه آخرین سیاست نادرست عربستان سعودی، دخالت آن در امور داخلی لبنان و حضور فعّال آن در خط انتخابات آینده است، افزود: دخالت های سعودی ها، لبنانی ها را علیه همدیگر تحریک می کند و وضعیت چند دستگی و آشفتگی سیاسی را به لبنان بازمی گرداند و آن را وارد فتنه داخلی تازه ای می کند.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: عربستان سعودی با دخالت در انتخابات و تنظیم لیست ها و حمایت از نامزدها برای مقابله با حزب الله، می خواهد معادله های سیاسی داخلی را تغییر دهد و خسارت هایش را در عراق، یمن و سوریه جبران کند، امّا هر چقدر هم که تلاش کند، ذره ای نخواهد توانست معادلات داخلی را تغییر دهد و جز شکست چیز دیگر درو نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: رزمایشی که این روز ها توسط ارتش رژیم اسرائیل و آمریکا برگزار می شود، به صورت رسمی نشان می دهد که اسرائیل به اینکه مقاومت می تواند عمق اسرائیل را هدف قرار دهد، معترف است و اسرائیل نمی تواند با موشک های مقاومت و نه با حزب الله به تنهایی مقابله کند.

شیخ قاووق تاکید کرد: مقاومت امروز در برابر گسترش پروژه اسرائیلی در منطقه قرار دارد و همزمانی که عربستان سعودی برای بستن قرار داد عصر تلاش می کند و عادی سازی روابط با اسرائیل را ترویج می کند، این مقاومت است که اسرائیل را هراسان کرده است و مقاومت پناهگاه امت و مایه کرامت آن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha