جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: فلسطین معیار و جوهره عربیت اصیل است و هر عرب گرایی که از آن دور باشد، مورد اتهام است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه فلسطین معیار و جوهره عربیت اصیل است و هر عرب گرایی که از آن دور باشد، مورد اتهام است، افزود: اعرابی که با دشمن صهیونیستی هم پیمان می شوند، عربِ دروغین و صهیونیست هستند و نه آنها از ما هستند و نه ما از آنها هستیم و آنها خطری برای امنیت ملّی لبنان و منطقه به شمار می روند.

وی در مراسمی که حزب الله به مناسبت روز شهید در شهرک جنوبی الدویر برگزار کرده بود، گفت: منافع ملّی، در درجه اول به معنی حفظ وحدت ملّی و استقرار و ثبات داخلی است، نه اینکه به خاطر رضایت دیگران، آن را به خطر بیندازند.

شیخ قاووق تصریح کرد: عزّت و کرامت ملّی ما بسیار با ارزش است؛ چراکه آن را با پاکترین خون ها ساختیم و حمایت کردیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که مورد سوء استفاده و تاراج قرارگیرد.

عضو ارشد حزب الله در پایان بیان داشت: کسانی که مقاومت را هدف قرار می دهند، شعار های آنها تهی و تو خالی است و صدای بلند آنها نشانه شکست و ناامیدی و ناکامی آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha