شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار داخلی با نمایندگان منطقه بعلبک-الهرمل از کسانی که به لیست "امید و وفاداری" در حوزه بعلبک-الهرمل حمله می‌برند، به شدت انتقاد کرد و آن‌ها را "هم‌پیمانان داعش و النصرة" خواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار داخلی با نمایندگان منطقه بعلبک-الهرمل، از کسانی که به لیست "امید و وفاداری" در حوزه بعلبک-الهرمل حمله می‌برند، به شدت انتقاد کرد و آن‌ها را "هم‌پیمانان داعش و النصره" خواند.

وی گفت که هرگز اجازه نمی‌دهد هم پیمانان جبهه النصره و داعش نماینده مردم بعلبک - هرمل در انتخابات باشند و ساکنان بعلبک به کسانی که داعش و النصرة را مسلح می‌کنند، هرگز اجازه نمی‌دهند که نماینده این منطقه باشند.

سید حسن نصرالله خواهان مشارکت گسترده در انتخابات شد و گفت: در صورتی که دیدیم اینجا و آنجا از انتخابات در بعلبک و الهرمل استقبال می‌کنند من خود به شخصه به روستاها و شهرها و محله‌هایشان می‌روم تا این لیست در انتخابات موفق شود حتی اگر جانم به خطر بیفتد.

وی گفت: من بین سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۶ در بعلبک الهرمل زندگی کردم و مسئول این منطقه بودم و در خیابان‌های تمامی شهرها و مناطق البقاع می‌گشتم. اوضاع این مناطق قبل از سال ۱۹۸۲ چگونه بود؟ و بعد از سال ۱۹۸۲ و ۱۹۹۲ تا به امروز چگونه است؟ دستاوردهای زیادی حاصل شده است. سؤال درست این نیست که حزب‌الله چه چیزی به این منطقه ارائه کرد. سؤال درست این است که نامزدهای لیست‌های دیگر چه کردند؟

وی گفت: طی "جنگ تموز" اگر وزرای مقاومت و هم‌پیمانانش نبودند فرانسوی‌ها از درخواست برای گرفتن سلاح مقاومت کوتاه نمی‌آمدند. اسرائیل کوتاه آمد و دولت همچنان بر خلع سلاح پافشاری می‌کرد. اگر وزرا و هم‌پیمانان ما و نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان و امیل لحود، از رؤسای جمهور سابق لبنان نبودند، آنچه که برای حمایت از مقاومت لبنان رخ داد، اتفاق نمی‌افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha