جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله گردنه‌ای سخت و دشوار در برابر آمریکا و اسرائیل است و آمریکا در برابر ما چاره ای جز شکست و بازگشت به عقب ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم برگزار شده توسط شورای بانوان حزب الله به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع) گفت: آمریکا می خواهد لبنان را در برابر سیاست‌های اسرائیلی خود تسلیم کند، اما حزب الله گردنه ای سخت و دشوار در برابر آمریکا و اسرائیل است که از هیچ تلاشی برای دشمنی با ما فروگذار نمیی کنند و با هر روشی ما را تحریم می کنند و حقوق ما را نادیده می‌گیرند و تنها جرم ما این است که تن به ذلت لبنان و پیروی از صهیونیست ها نداده ایم با تکیه بر قدرت ارتش، ملت و مقاومت قدرت لبنان را ثابت کرده‌ایم.

وی افزود: ما در برابر اشغالگران ایستادیم و اکنون در انتخابات پارلمان وارد شده‌ایم تا نماینده مردم خود باشیم، اما آمریکا در این انتخابات دخالت می کند و تلاش می‌کند از تعداد نمایندگان ما در پارلمان بکاهد و احزاب متحد با ما را از یاری حزب الله منصرف کند تا ما را در مواجهه با خود محاصره کند، اما آمریکا چاره‌ای جز شکست ندارد و در میدان نیز شکست خورده است و راهی جز بازگشت به عقب ندارد.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: حزب الله ستون تکیه لبنان است و لبنان بدون قدرت حزب الله قوی و قدرتمند نیست و اکنون حزب الله بخشی جدا نشدنی از لبنان و آینده لبنان است که حافظ ثبات کشور و مانع تجاوز صهیونیست ها است.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: ما با آمادگی و توانایی های خود از لبنان حمایت می کنیم تا جایگاه لبنان در توازن قدرت منطقه حفظ شود و در برابر هرگونه تجاوز صهیونیست ها نیز خواهیم ایستاد و ما هیچ گاه از آمادگی در برابر دشمن غافل نبوده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha