شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آرامش بهاری

حوزه/سرپرست اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان این که ۹۶ بقعه آماده پذیرایی از زائران بوده و طرح آرامش بهاری در ۶۵ بقعه برگزار می شود، گفت: در طرح آرامش بهاری امسال ۱۱۲ روحانی اعزامی از قم و ۶۲ مبلّغ بومی فعال هستند .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور صبح امروز در دیدار مبلغان اعزامی به طرح آرامش بهاری با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در سازمان اوقاف معاونت تبلیغ داریم که در تمام ایام و مراسمات اعم از شهادت و غیره مراسم مختلف دینی مذهبی برگزار می شود.

وی افزود: در پایان سال 96 طرح آرامش بهاری را داریم که از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و ما در 96 بقعه خراسان جنوبی آماده پذیرایی از زائران هستیم.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، گفت: طبق پتانسیل هایی که وجود دارد برنامه ریزی لازم انجام و در 60 بقعه طرح آرامش بهاری اجرا می شود.

حجت الاسلام بخشی پور بیان داشت: در بقاع سطح دو، تعداد دو نفر روحانی مستقر و یک نفر اعزامی از قم و یک نفر بومی، در بقاع سطح سه که تعداد آن 25 بقعه است کل مبلغان آن بومی بوده و در سال های گذشته روحانیون اعزامی مي خواستند در ایام به دید و بازدید بروند و همه مدت را مستقر نباشند که امسال مقرر شد، اعزام ها در دو مرحله هر کدام به مدت 7 روز انجام شود.

وی بیان داشت: در بقاع متبرکه خیمه های معرفتی برگزار که در آنها مشاورات مذهبی، قرآنی و مشاوره در امور وقف داده می شود و برای امسال 86 هزار هدیه گرفتیم تا در بقعه به هر نو آموزی که قرآن حفظ کرد یا آموخت هدیه ای تقدیم شود.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: در طرح آرامش بهاری امسال 112 مبلغ اعزامی از قم و 62 مبلغ بومی داریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha