پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با نهضت جهانی امام روح الله

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی با دیدن تصاویر هوایی از شهر بیرجند، به دلیل وجود بی‌سروسامانی خجالت می‌کشم، گفت: چگونه این ساخت و ساز به طور نامنظم رخ داده است. در طرح جامع برای شهر باید همه چیز دیده شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با شهرداران خراسان جنوبی اظهار داشت: روز بزرگداشت شهرداری و یاد و خاطره شهید مهدی باکری را گرامی داشته و امیدواریم در راه اهداف عالیه همه شهدا بتوانیم گام برداریم.

وی با بیان این که مسئولیت سنگینی بر دوش شما نهاده شده، افزود: اهمیت شغل شما از دو نظر مهم است، اینکه به‌صورت روزمره مردم به همکاری شما نیاز دارند و این برای مردم اهمیت زیادی دارد زیرا هدف اصلی این مجموعه گره‌گشایی کار مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: همکاری در روند امور مردم نباید کم‌اهمیت یا کم تفاوت باشد، بلکه باید مشکلات مردم را حل کنید؛ شما باید قدر خود را بدانید، چرا که در راه خدمت به مردم گام بر می دارید.

امام‌جمعه شهرستان بیرجند بیان داشت: باید در کارها آینده نگری داشته باشید، زیرا از تصمیماتی که امروز می‌گیرید،باید بدانید که در 50 سال آینده، برای رفاه مردم چه جوابی خواهد داشت.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه متأسفانه خیابان‌های کم‌عرضی در شهر ساخته شده که مشخص نیست در زمانی که این خیابان‌ها ساخته شد، مسئولان مربوطه در خواب به سر می‌بردند یا بیدار بودند، گفت: چطور مجوز به ساخت خیابان‌های کم‌عرض دادند؟!

وی افزود: نقشه جامع شهری که همه جوانب توسعه شهری در آن لحاظ شده باشد، کجا است؟ ، ساختمان‌های بلند و سر به فلک کشیده سایه خانه‌های دیگر را خراب می‌کند، این شهر در فاصله 35 سال این وسعت را پیدا کرده، آیا بهتر نبود مسئولان مربوطه مکانی مناسب برای ساخت ساختمان های مرتفع در نظر می‌گرفتند؟

امام جمعه بیرجند با انتقاد از روند نامنظم ساخت و ساز در شهر گفت: در حال حاضر وقتی عکس‌های ماهواره‌ای از شهر بیرجند پخش می‌شود، بنده خجالت می‌کشم که چگونه این ساخت و ساز به طور نامنظم رخ داده است.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: باید طرح جامعی برای شهر در نظر گرفته تا همه چیز در آن دیده شود و بهترین نداشته‌ها را می‌توان به تدبیر شما مسئولین شهر ، در راستا خدمت به مردم تهیه کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha