جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با فرماندهان و روسای كلانتری ها

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبلیغ مانند راه پیغمبران است، گفت: باید سرلوحه همه امور بصیرت و هوشیاری باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مبلغان اعزامی طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، با اشاره به هجوم و قتل و کشتار غرب و رضا خان به مدرسه فيضيه، اظهار داشت: طلاب امور دینی و مفسران را از بالای بام به پایین پرت مي کردند.

وی با بیان این که هرگز نبايد جنایت غرب و دشمنان به مدارس علمیه فراموش شود، افزود: در زمان رضا خان ظلم های زیادی به طلاب و مدارس آنها شد که منجر به شهادت عده زیادی از طلاب گردید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در آن زمان ناموس مردم در امنیت نبوده، عزاداری برای امام حسین(ع) ممنوع بود و هر چه که مربوط به علم، دين و فرهنگ بود در آن 20 سال، اسناد، مدارک و کتب ارزشمندی که از بزرگان علمای دین در طول تاریخ بود همه به تاراج رفت.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی با بیان این که انگلیسی ها کتبی با قیمت های ميلياردی از ایران خارج کردند، افزود: ما در خواب هستیم همچنان که خیلی از مردم ما به گوششان هم نخورده که چه اتفاقی افتاده، 19 میلیون جمعیت ایران در قحط سالی که ایجاد کردند، در سختی و مشقت بودند و اگر سال 57 که خدا دین اسلام را دوباره احیا کرد، اگر انقلاب نبود، دین در ایران معنا و مفهوم نداشت.

وی با بیان این که دشمن می گوید همه گزینه ها روی میز است، درست است، زیرا دشمن هرکاری که توانسته روا داشته، اظهار داشت: جهاد بزرگ توسط افرادی که در ایام نوروز به جای اینکه در کنار خانواده باشند در بقاع متبرکه به سر می برند،جهادی بزرگ است و سرلوحه همه موضوعات باید شناسانه استکبار باشد، زیرا این شیاطین بزرگ برنامه هایی بر ضد اسلام مسلمان تا توانسته روا داشته است.

امام جمعه بیرجند با بیان این که تبلیغات باید با روان شناختی باشد، گفت: سرلوحه و همه حرف ما بیش از هر چیز بصیرت و هوشیاری مردم در برابر حیله های دشمنان باشد که اگر خواب آنها تعبیر شود، بر ما تسلط پیدا می کنند و اگر تسلط پیدا کنند، فرمایش امام که تا 100 سال اسلام نمي تواند قد راست کند محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی افزود: بقا و ثبات اسلام، هوشیاری و بصیرت بوده و ارزش های دشمن شناسی سرلوحه همه امور است در حالی که نیازهای مردم زیاد است اما مشکلات ما بيشتر منشأ داخلی دارد.

وی  اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مردمانی با فرهنگ، با ایمان، معتقد و آداب و اخلاقی پسندیده دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: راه تبلیغ همان راه پیغمبران بوده و هر عالم مانند یک پیغمبر است که روشنگری می کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha