پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی در دیدار جانبازان دفاع مقدس

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تا آنجایی که می‌توانیم باید از کار خانواده‌های شهدا و ايثارگران گره‌گشایی کنیم، گفت: برخی مسئولان نسبت به خانواده‌های شهدا مضایقه می‌کنند که باید گفت ننگ بر آن‌ها که خیلی بی‌سعادت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مدیرکل، کارکنان بنیاد شهید و تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، اظهار داشت: مالک حقیقی جهان هستی خدا است و مالکیت‌های بعدی در رده‌های اعتباری است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت زندگی این جهان خداوند اذن مالکیت داده است، افزود: چیزهایی که از آن خدا است، خدا هم خریدار مال خویش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر کسی از ما بپرسد که می‌خواهیم عمر شما را معامله کنیم، تعجب خواهیم کرد، زیرا عمر را نمی‌توان قیمت کرد و اگر عمر همراه با گناه باشد، انسان سخت است عمری بالغ‌بر 80 سال گناه را باید پاسخ‌گو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند معامله زیبایی کرده، جان مال شما را می‌خرد و آن‌هایی هم که از این فرصت به‌موقع استفاده کردند، سود بردند، افزود: شهدا به جبهه رفتند و درست و به‌موقع وقت‌شناسی کردند و برای خود، خانواده و کشور افتخارآفرینی کردند.

وی بیان داشت: شهدا شفاعت کننده ما هستند، البته اگر شایسته باشیم، طبعاً آن‌هایی که این‌گونه معامله کردند به ما نیاز ندارند، بلکه ما به آن‌ها نیاز داریم. آن‌ها دریک راه هدف بزرگ را انتخاب کردند اما حال نوبت به ما رسیده است.

امام‌جمعه بیرجند گفت: باید فرصت را غنیمت شمرده و آنچه مرتبط با شهدا، خانواده آن‌ها است، گره‌گشایی کنیم، زیرا بالاتر از همه‌چیز این است که نباید بگذاریم پرچم آن‌ها روی زمین بماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که شهادت در راه هدف است و هدف خدا است، افزود: هدف آن‌ها بزرگ است که به مسیر این‌قدر ارزش می‌دهد و پرچم عدالت‌خواهی، علم، فقه، راه انبیا و نجات نوع بشر است.

وی بیان داشت: باید اهداف شهدا را طی کنیم و نگذاريم فرصت از دست رود که اگر از عمر در راه خدا بهره ببریم موفق هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اهداف دین ارزش‌های انسانی کمک به محرومان، جنگ با مستکبرین است، گفت: شهدا و ايثارگران کار بزرگی انجام دادند، نقش‌آفرینی کردند و ما امروز باید در برابر تهاجمات فرهنگی ایستادگی کنیم  وزیر بار توقعات استکبار نرفته و آن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: ما با شهدا بیعت کردیم و تا آخرین لحظه ایستاده‌ایم، اهداف خود را از دست نمی‌دهیم. برخی مسئولان  نسبت به خانواده‌های شهدا مضایقه می‌کنند که باید گفت ننگ بر آن‌ها که خیلی بی‌سعادت هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha