جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۲۴۰ نفر در این ستاد گفت: تذکر لسانی درخصوص پوشش و حجاب، توزیع بروشور و بسته های فرهنگی، توزیع چادر و جوراب از جمله فعالیت های این ستاد در ايام نوروز به شمار میرود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رضا پاینده با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ميزباني از زائران و مسافران نوروزي اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران از مدت ها پیش در راستای خدمات رسانی بهتر به زائرین تلاش کرده است.

وی بابیان اینکه فراخوان نیروهای برادر و خواهر ستاد مذکور قبل از عید انجام شده است، افزود: 5 پایگاه در رواق های ورودی و خروجی مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده که نیروهای ستاد در آنها مستقر شده اند.

دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت شبانه روزی 240 نفر در این ستاد ابراز کرد: تذکر لسانی درخصوص پوشش و حجاب، توزیع بروشور و بسته های فرهنگی، توزیع چادر و جوراب از جمله فعالیت های این افراد به شمار میرود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان و نهادهای مربوطه عنوان کرد: نیروی انتظامی راهور، بسیج، سپاه پاسداران، دادگستری، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شهرداری همکاری ویژه ای با ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران داشته اند.

پاینده در پایان خاطرنشان کرد: استفاده و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود به منظور تحقق فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته و امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha