پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ حجت الاسلام افشار گفت: تولیدکنندگان نباید تصور کنند چون کالای آنان مشتری دارد، می توانند هر چیزی را به دست مردم بدهند، آنها موظف هستند که سطح کیفیت تولیداتشان را افزایش دهند.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تبریک سال جدید به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان نباید تصور کنند چون کالای آنان مشتری دارد، می توانند هر چیزی را به دست مردم بدهند، آنها موظف هستند که سطح کیفیت تولیداتشان را افزایش دهند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین افزود: مقام معظم رهبری (ره) امسال را به عنوان سال حمایت از کالای ملی و ایرانی انتخاب کردند و در اولین قدم این حمایت را وظیفه مردم می دانند، چرا که آنان می توانند با اقدامات سازنده خود موجب رشد کشور شوند.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم با کشورهای دیگر ارتباط نداشته باشیم ولی این انتظار را داشته باشیم که کالاهای خود را به آن کشورها صادر کنیم و وجود تعاملات گسترده بین‌المللی یکی از لوازم حمایت از تولید کالای داخلی است.

 حجت الاسلام افشار بیان داشت: میزان اعتماد مردم نسبت به کالاهای داخلی کاهش یافته است، بنابراین برای تحقق شعار امسال و حمایت از تولیدات داخلی باید نسبت به بِرند‌سازی و ارتقای کیفی محصولات اقدام شود.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:  باید با تبلیغات لازم و نهادینه کردن فرهنگ مصرف،‌ حمایت‌های مالی و معنوی از تولیدکنندگان و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور، تولید محصولات وطنی را احیا نماییم.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد:  ورود بی‌رویه محصولات خارجی نه‌تنها آسیب‌های جدی به صنعت کشور وارد می‌کند، بلکه با ضربه زدن به تولیدکنندگان داخلی موجبات نابودی آنان را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: باید نظارت ها روی محصولات تولیدی بیشتر شده و با کسانی که نسبت به ارائه محصولات بی‌کیفیت داخلی اقدام می‌کنند به‌شدت برخورد شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha