پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: جنگی که بر اساس نقشه و طراحی آنها قرار بود سه ماهه به پایان برسد، با مقاومت مردم بی دفاع و بی پناه یمن، زمینگیر شدند و با خرج فراوان و بکارگیری سلاح های مدرن خریداری شده از آمریکا نتوانستند به پیروزی برسند، اما مردم یمن با دست خالی پیروز جنگ سه ساله هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارمین سال آغاز حمله آل سعود به یمن، ضمن محکوم کردن این اقدام پلیدانه رژیم آل سعود گفت: حمله رژیم آل سعود به یمن در این سه سال هیچ دستاوردی برای این رژیم نداشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: جنگی که بر اساس نقشه و طراحی آنها قرار بود سه ماهه به پایان برسد، اما با مقاومت مردم بی دفاع و بی پناه یمن، زمینگیر شدند و با خرج فراوان و به کارگیری سلاح های مدرن خریداری شده از آمریکا نتوانستند به پیروزی برسند، اما مردم یمن با دست خالی پیروز جنگ سه ساله هستند.

 وی به بیان آمارهای ارائه شده از تلفات جانی این حملات سعودی ها به مردم بی گناه یمن پرداخت و ابراز داشت: براساس گزارش ‏ها تعداد كشته ‏ها در هزارمين روز اين جنگ ۱۳ هزار و ۶۰۳ نفر بودند كه از اين تعداد دو هزار و 887 نفر كودك و دو هزار و 27 تن ديگر زن بودند. ۲ ميليون و ۶۵۰ هزار نفر نيز از مردم يمن آواره شدند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: رژیم آل سعود با همه حمایت های استکبار و همپیمانی با آمریکا و صهیونیسم، همچنان در حال دست و پا زدن است، ولی با مقاومت مردم یمن مانند دیگر مناطق محور مقاومت نظیر سوریه، لبنان و عراق، این رژیم در سال 97 هم خسارت بیشتری از جنگ متحمل، و به سقوطش نزدیکتر خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha