پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایت الله باریک بین

حوزه/ مراسم اولین سالگرد آیت الله باریک بین، روز پنج شنبه ۱۶ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در حسینیه امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در آستانه برگزاری اولین سالگرد مرحوم آیت الله باریک بین، استاندار قزوین و بیت آن مرحوم، در اطلاعیه ای از مردم مومن و قدرشناس استان برای شرکت در  مراسم اولین سالگرد  یار امام و رهبری دعوت کردند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: آغازین روزهای بهار با ایام ارتحال ملکوتی عالم پارسا، مجاهد و خدوم آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین مصادف است.

عالم ربانی که عمر شریف خود را در راه مبارزه انقلابی با طاغوت، خدمت به مردم شریف، حوزه های علمیه و در کسوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گذراند و حضور در همه عرصه های مهم انقلاب اسلامی، پشتیبانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و روشنگری و بصیرت افزایی مردم در سالیان پس از جنگ از فعالیت های شخصیت والای ایشان بود.

شمع وجود آیت الله باریک بین روشنی بخش مساجد و نماز های جمعه وحدت بخش دل های مومنان و جلوه گر تقوا و رفتار اسلامی برای جان های شیفته مکارم اخلاق بود.

از مردم شریف دعوت می شود تا روز پنج شنبه  16 فروردین از ساعت 17 الی 19 در حسینیه امام زاده حسین(ع)، در مراسم اولین سالگرد آن عالم وارسته شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha