جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دولت با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران و مجلس شورای اسلامی نیز با حذف قانون های دست و پاگیر، اقدام های لازم در حمایت از تولید ملی انجام دهند.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: برای نه گفتن به کالای خارجی در کنار حمایت از تولیدکنندگان و صادر کنندگان باید کیفیت محصولات تولید داخل در حد قابل قبولی افزایش یابد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: همه ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را محور رفتار و عملکرد خود قرار داده و همسو با ایشان، برای تقویت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اگر نفت ما خریداری نشود، مشکلات زیادی برای اقتصاد ما ایجاد می‌شود؛ از این رو با سرمایه گذاری بر تولیدات داخلی برای رسیدن به رشد اقتصادی می‌توان گره کور بسیاری از مشکلات کشور را باز کرد.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: نبودن استاندارد و نامرغوبی کالاهای تولید شده ساخت داخل، موجب می شود تا مردم کیفیت، کارکرد و حتی قیمت کالاهای خارجی را مناسب تر از مشابه داخلی بدانند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این که مسئولین در حمایت از کالای ایرانی از همه ظرفیت ها استفاده کنند و فقط شعار ندهند، افزود: دولت با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران و مجلس شورای اسلامی نیز با حذف قانون های دست و پاگیر، اقدام های لازم در حمایت از تولید ملی انجام دهند.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: اگر تمام شرایط یاد شده محقق شود، اما به ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن پرداخته نشود و کالاهای ساخت داخل در ذهن شهروند ایرانی به عنوان کالای قابل توجه معرفی نشود، مشکلات موجود همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha