جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حیدری با اشاره به اینکه حوزه علمیه محل حضور انسان های عالم، فهیم و بصیر است، گفت: مردم قدردان علمای انقلابی و بسیجی، فقیه و بصیر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با محکومیت حمله مسلحانه چندی قبل عوامل وهابیت به مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز، گفت: حوزه علمیه محل هدایت جامعه است که انسان های عالم، فهیم و بصیری و چراغ های هدایتی در آن وجود دارند که مردم را از تاریکی ها نجات می دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مرکز علمی ـ فرهنگی امام حسین(ع) از حوزه های فعال در استان خوزستان است که زیرنظر آیت الله کعبی از علمای بصیر و شجاع و فقیه حقوقدان و مردمی اداره می شود.

امام جمعه موقت اهواز در رابطه با حمله مزدوران وهابیت به حوزه ها و مراکز دینی اظهار داشت: دزدان و حرامی ها تنفر شدیدی از نور، نورافکنی، هدایت و هدایتگری حوزه ها دارند، بنابر این به حوزه های همچون مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز حمله می آورند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری ادامه داد: حمله وران به مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز دزد و حرامی بودن شان را نشان دادند.

وی گفت: ملت ایران به ویژ جوانان حزب اللهی از توطئه های دشمنان نسبت به حوزه ها و علمای انقلابی آگاه هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اینکه مردم قدردان علمای انقلابی و بسیجی، فقیه و بصیر هستند، اظهار داشت: چنین پشتوانه ای به همراه حضور به موقع ملت توطئه های استکبار، ضد انقلاب ها و تروریست ها را ناکام خواهد گذاشت.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha