جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنفرانس وحدت اسلامی در پاکستان

حوزه/ در اجلاس سالانه مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اسلام آباد رهبران مختلف احزاب سیاسی و مذهبی سخنرانی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» در اجلاس سه روز سالانه مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اسلام آباد رهبران مختلف احزاب سیاسی و مذهبی سخنرانی کردند.

صاحبزاده ابوالخیر رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در سخنرانی خود در این نشست گفت: دشمن می خواهد مسلمانان دست به گریبان باشند و تنها راه حل برای شکست دادن اهداف شوم دشمنان اتحاد و اخوت میان مسلمانان است.

 

* اختلافات علمی اگر در بین علماء باقی بماند و مورد گفتگو واقع شوند تفرقه ایجاد نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود گفت: اختلافات علمی اگر در بین علماء باقی بماند و مورد گفتگو واقع شوند تفرقه ایجاد نخواهد شد، دشمن دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند و ما باید با بصیرت هدف پلید دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

 

صاحبزاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان هم در سخنرانی خود گفت: اگر دولت میخواست می توانست از  اول کشتار شیعه و سنی را در کشور توقف کند اما دولت عمدا این مسئله را نادیده گرفت، ما گروهک های تکفیری و ترویسم را در هر شکلی و هر جایی باشد محکوم می کنیم.

وی افزود: در کشور سخنرانان زیادی داریم که آنها از خارج هدایت می شوند و برای انتشار تفرقه میان مسلمانان کشورهای مختلف کمک می کنند، ما باید مواظب باشیم و هدف شوم دشمنان اسلام را شکست دهیم.

صاحبزاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان هم در سخنرانی خود گفت:

 

* مجلس وحدت مسلمین پرچمدار اتحاد بین مسلمین است

ناصر عباس شیرازی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حزب مجلس وحدت مسلمین را حزب پرچمدار اتحاد بین مسلمین دانست و گفت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای وحدت میان مسلمانان زحمت زیادی کشید و ما از آن کاری که سبب تقویت تکفیریت می شود حمایت نخواهیم کرد، اکثر مردم اهل تسنن پاکستان آنها هستند که شعار لبیک یا رسول الله (ص) و لبیک یا حسین (ع) می زنند و ما از برادران اهل سنت ما همیشه حمایت خواهیم کرد

خرم نواز گندا پور دبیر کل حزب جنبش مردمی پاکستان هم در سخنرانی خود گفت: کار هایی که حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای اتحاد امت انجام داده ما در هیچ جای پاکستان ما نداشتیم، مجلس وحدت به همه ی احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان درس حمایت از مستصعفین و ایستادگی در برابر ظلم یادداده است وهمبستگی و همراهی رهبران این حزب را در حادثه مادل تاون هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد.

خرم نواز گندا پور دبیر کل حزب جنبش مردمی پاکستان

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha