جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضایی تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و سنی استان، با سخنرانی رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری، فردا پنج شنبه ۲۳ فروردین، در بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از بیرجند، از برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و سنی استان، فردا پنج شنبه ۲۳ فروردین، در بیرجند خبر داد و گفت: در این نشست 450 نفر از علمای شیعه و سنی حضور دارند. همچنین در این نشست، همایش رسول رحمت برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست بیان کرد: مقابله با جریان تکفیر، معرفی جریانات تکفیری و نقد این جریانات منحرف در جهان اسلام از اهداف این مراسم است و حجت الاسلام محمد حسن زمانی، رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با  جریان های افراطی و تکفیری، از سخنرانان محوری این همایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت وحدت امت اسلامی، بیان کرد: خراسان جنوبی به واسطه وحدت عملی بین شیعه و سنی یکی از امن ترین استان ها است.

وی با اشاره به نقش پیامبر اکرم(ص) در ایجاد وحدت بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) به وجود آورنده وحدتی بودند که در آن اختلافات قومی، نژادی، زمانی و جنسی جایگاهی نداشت.

حجت الاسلام رضایی ایجاد حکومت واحده اسلامی را یکی از راه های رسیدن به وحدت دانست و افزود: اگر مسلمانان همه جا مانند طواف خانه کعبه کنار هم قرار گیرند، بزرگترین قدرت عالم را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران، وحدت بوده، گفت: همه مسلمانان باید در راستای تحقق این شعار تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha